Reform Metron P48 RC

Firma Reform prezentuje svým Metronem P48 RC revoluční světovou novinku. Dálkově rádiem řízený hybridní nosič nářadí disponuje množstvím vlastností, které v této podobě ještě nikdy nebyly ve vozidle kombinovány. Metron P48 RC je stroj s mnohostranným uplatněním. 
Metron P48 RC je první dálkově rádiem řízený nosič nářadí s pravým hybridním pohonem. Koncepce vozidla je postavena na benzínovém motoru Kubota s 48 PS, přímo na setrvačníku připojeném generátoru, 4 elektromotorech v kolech a sadě baterií. Metron P48 RC disponuje předním tříbodovým zvedacím zařízením, čelním vývodovým hřídelem a alternativně zadním tříbodovým zvedacím zařízením. Dále je na vozidle umístěna upínací deska.  

 

Pohonná koncepce Metron  

Benzínový motor v Reformu Metron P48 RC pohání generátor, který dodává energii do sady baterií a 4 elektromotorům v kolech. Generátor dále disponuje přímým pohonem, který pohání mechanický přední vývodový hřídel. Metron je díky tomu schopen mechanicky pohánět jakákoli přídavná zařízení. Tento pohon zaručuje velmi efektivní způsob práce s výrazně menšími úniky výkonu, než je tomu u běžných hydraulických pohonů. Od hydraulických komponentů bylo v Metronu P48 RC kompletně upuštěno. Jak pístnice řízení, tak také pístnice zvedacích zařízení jsou osazené elektrickými servomotory namísto hydraulických pístnic. Nebezpečí znečištění v důsledku úniku oleje tak patří již minulosti. Mimo to je efektivita elektrických součástí výrazně vyšší, než u srovnatelných hydraulických pohonů.  
 

Ovládání Metronu  

Metron je ovládaný pomocí výkonného, ergonomického dálkového rádiového ovládání s integrovaným barevným displejem. Na displeji o velikosti 4.3“ lze nejen zkontrolovat aktuální stav vozidla, zobrazuje se např. také stav nabití baterie a další důležité informace. Alternativně lze na Metron nainstalovat také kameru. Živý přenos kamery se potom zobrazuje na displeji dálkového rádiového ovládání. V případě potřeby si obsluha může pomocí kamery pořídit přehled o pracovní situaci. Dosah dálkového ovládání je až 400 m. 

 

 

 

 

 

Použití Metronu 

Hybridní pohon umožňuje mimo jiné práci s Metronem P 48 RC bez emisí, čistě elektrickým pohonem. Je-li zapotřebí větší výkon, lze v případě potřeby jednoduše a rychle připnout benzínový motor.   
Pohon je pomocí elektromotorů ve 4 stejně velkých kolech. Metron vychází z úspěšného konceptu společnosti Reform, kdy permanentní pohon na všechna kola, podvozek s centrálním kloubem, nízko posazené těžiště a 5 různých druhů  řízení zajišťují tu nejlepší vhodnost pro jízdu po svahu. 4 kola zaručují to nejlepší přizpůsobení terénu a šetrnost k podkladu. Zejména při otáčení na svahu nedochází k poškození travnatého povrchu.   
Ale Metron P48 RC ukazuje svou silnou stránku nejen na svazích. Díky standardnímu zvedacímu zařízení Kat. I a mechanickému hybridnímu vývodovému hřídeli je možné pohánět všechna běžná přídavná zařízení. Je tak možné jednoduše a snadno připojit nejrůznější přídavné agregáty, jako je cepový mulčovač, srpová sekačka, sněhová fréza, sněhový pluh, zametací kartáč a mnohá jiná zařízení. Se svými kompaktními rozměry (1.400 x 2.200 x 1.000 mm) a pohotovostní hmotností cca 1.000 kg se snadno převáží a velice snadno nalezne využití i v úzkých prostorech. 
Metron je tak flexibilní a univerzálně použitelný nosič nářadí, konstruovaný pro používání 365 dnů v roce. Díky dálkovému ovládání se obsluha již nikdy nemusí ocitnout v nebezpečné situaci a vozidlo může ovládat a sledovat z bezpečného, chráněného místa.   
 

5 důvodů pro Reform Metron P48 RC 

Reform Metron P48 RC  

je jediný plnohodnotný, dálkově řízený hybridní nosič nářadí   
pracuje čistě elektricky, ale také s hybridním pohonem 
se 4 stejně velkými koly zvládá i nejpříkřejší svahy a pohybuje se šetrně na každém povrchu
disponuje mechanickým hybridním čelním vývodovým hřídelem, zaručujícím nejvyšší výkon.   
je všestranně použitelný celých 365 dnů v roce. 
 
Společnost Reform nabízí v podobě Metronu P48 RC inovační, nový koncept vozidla, které si Vás získá svou všestranností. Díky hybridnímu pohonu se spojují výhody elektrického pohonu s možností i dlouhých nasazení bez ztrát. 
 
 

 

 

 

 

 

Ke stažení